HR - Zarządzanie zmianą i Badania - Arkana biznesu - z Wami pracujemy i doradzamy w biznesie

Idź do spisu treści

Menu główne:

HR - Zarządzanie zmianą i Badania

 

Zarządzanie zmianą, Badania

 

         Każdy przedsiębiorca doskonale wie, jak kluczowe jest odpowiednie przygotowanie swojej organizacji, działu, pracowników do przeprowadzenia nawet najmniejszej zmiany. Gdy doświadczamy zmiany „narzuconej z góry”, zazwyczaj myśli się o niej jak o zagrożeniu. Nieważne są wtedy przeprowadzone badania, wnioski z audytów czy zmiany otoczenia rynkowego.  Z czasem organizacja i każdy z osobna pracownik zaczyna się do zmiany przyzwyczajać, widzi pozytywne strony i w końcu -postrzegając ją jako szansę - wspiera i wdraża.


Jak patrzymy na zmianę w organizacji bez względu jakiej części firmy dotyczy, jakich procesów, obszarów biznesu oraz co powinno byc zrealizowane w każdym z etapów procesu zmiany.

 
 

Ustalimy z Klientem główne cele
przeprowadzenia zmiany

 
  • Przygotowujemy z Klientem oczekiwane czynniki sukcesu dla wdrożenia zmiany


 
 

Zdiagnozujemy gotowość organizacji (załogi)
do przeprowadzenia

 
  • Badania satysfakcji pracowników

  • Badania poziomu zaangażowania

  • Badania stanu kultury organizacyjnej

 
 

Przygotowujemy plan
przeprowadzenia zmiany

 
  • Opis efektu końcowego po wdrożeniu planu

  • Harmonogram wdrożęnia zmiany

  • Przygotowanie liderów zespołów zmian

 
 

Wdrażamy zmianę zgodnie
z zatwierdzoną strategią

 
  • Realizacja zatwierdzonego planu

  • Udział każdego pracownika w procesie

  • Zarządzanie ryzykiem

 
 

Analizujemy pierwsze efekty
oraz zamrażamy je celem ustabilizowania
procesów biznesowych

 
  • Oceniamy i weryfikujemy stan na koniec projektu

  • Identyfikujemy najlepsze zastosowane praktyki, doświadczenia osób z organizacji co bezpośrednio przekłada się na utrwalenie zmiany

 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego